[VDS] 3DFX Voodoo2 Creative 12mo ou [ECH] contre 256mo RD-RAM

contre 256mo RD-RAM [VDS] 3DFX Voodoo2 Creative 12mo ou [ECH] - Hardware - Achats & Ventes

Marsh Posté le 14-01-2003 à 11:20:40    

Occaz, sur Paris ..
Le prix au dessus de 50? ou contre de la rambus (RD-RAM)
**********************************
Exactement la meme que sur la photo:
http://www.cnw.cz/news/gif/voodoo2.jpg
3D Blaster Voodoo 2
Hardware Specifications  
 
Total of 8MB or 12MB high-performance single-cycle DRAM.  
12MB model arranged in a 4MB frame buffer and two 4MB texture stores  
8MB model arranged in a 4MB frame buffer and two 2MB texture stores  
1 Pixelfx² and 2 Texelfx² processors  
192-bit, multi-way interleaved memory interface providing more than 2.2G/second total bandwidth  
Compatible with any graphics card, including AGP cards, using video pass-through  
Single slot PCI card capable of 33MHz and 66MHz operation  
Can be connected to a second card for 2x performance (SLI mode)  
Performance  
Effective 180 million two-texture, bilinear-filtered, MIP mapped texel/second fill rate  
360 million two-texture, bilinear-filtered, MIP mapped texels per second in dual-board configuration  
Triangle-based raster engine with Gouraud modulation  
3D Rendering  
16-bit integer and floating point Z-buffering with biasing  
Full hardware setup of triangle parameters  
Automatic hardware-based back-face culling  
Support for multi-triangle strips and fans  
Transparency and chroma-key support with dedicated color mask  
Alpha blending on source and destination pixels  
Sub-pixel and sub-texel correction to 0.4x0.4 resolution  
24-bit color scaling to native 16-bit RGB buffer using 4x4 or 2x2 ordered dither matrix  
Per-pixel and per-vertex atmospheric fog and haze effects simultaneous with alpha blending  
Polygon edge anti-aliasing  
3D Texture Mapping  
First PC-based 3D game accelerator with single-pass trilinear filtering  
True, divide-per-pixel perspective correction  
True, per-pixel level-of-detail MIP mapping, with biasing and clamping  
RGB modulation, addition and blending to combine textures and shaded pixels  
Texture compositing for multi-texture special effects  
Support for 14 texture map formats  
8-bit paletted textures with full-speed bilinear filtering  
Texture compression through narrow-channel YAB format  
3D Modes Supported  
  Resolution Colors Maximum Refresh Rate  
640x480 65K 120Hz  
800x600 65K 120Hz  
1024x768 65K 85Hz  
 
The 640x480 and 800x600 modes use a 16-bit Z-Buffer. When using one 3D Blaster Voodoo2, the 1024x768 mode does not use a Z-buffer. Using two 3D Blaster Voodoo2 cards in SLI mode adds a Z-buffer to the 1024x768 resolution.
**********************************


Message édité par slowboy le 14-01-2003 à 13:30:38
Reply

Marsh Posté le 14-01-2003 à 11:20:40   

Reply

Marsh Posté le 14-01-2003 à 11:22:20    

PTDR :lol:  [:tt bistou tt]  [:yaisse]  [:koa]

Reply

Marsh Posté le 14-01-2003 à 11:36:56    

runner10 a écrit :

PTDR :lol:  [:tt bistou tt]  [:yaisse]  [:koa]  


 
.....................

Reply

Marsh Posté le 14-01-2003 à 15:33:52    

cool je prends a 60euro... :lol:

Reply

Marsh Posté le 14-01-2003 à 15:36:36    

stune blague ?

Reply

Marsh Posté le 14-01-2003 à 16:03:14    

pour info ca vaut dans les 20 euros ici, et encore  :)

Reply

Marsh Posté le 14-01-2003 à 16:06:11    

c notre nouveau winner :D  

Reply

Marsh Posté le 14-01-2003 à 16:32:19    

den75 a écrit :

cool je prends a 60euro... :lol:  


 
ok :)

Reply

Marsh Posté le 14-01-2003 à 16:32:46    

mister fred a écrit :

pour info ca vaut dans les 20 euros ici, et encore  :)  


 
c une piece rare et tres recherchée, ..

Reply

Marsh Posté le 14-01-2003 à 16:35:05    

SlowBoy a écrit :


 
c une piece rare et tres recherchée, ..


 
oui oui  :whistle:

Reply

Marsh Posté le 14-01-2003 à 16:35:05   

Reply

Marsh Posté le 14-01-2003 à 19:10:42    

:bounce:

Reply

Marsh Posté le 14-01-2003 à 19:47:24    

SlowBoy a écrit :


 
c une piece rare et tres recherchée, ..


 
 :D Euuh ouais....
J'en ai une dans mon armoire, j'en ai vendu une à 17 euros et j'en ai filé deux autres à mon beauf....
 
C'est pas du tout rare, a moins que t'ai la boite en super etat, la t'intéresera des collectionneurs.
 
Enfin bonne vente quand meme et si t'arrive à la vente 50 je serais content parce que je vendrais les miennes dans la foulée et celle de mon beauf  :D

Reply

Marsh Posté le 15-01-2003 à 16:25:48    

mister fred a écrit :


 
 :D Euuh ouais....
J'en ai une dans mon armoire, j'en ai vendu une à 17 euros et j'en ai filé deux autres à mon beauf....
 
C'est pas du tout rare, a moins que t'ai la boite en super etat, la t'intéresera des collectionneurs.
 
Enfin bonne vente quand meme et si t'arrive à la vente 50 je serais content parce que je vendrais les miennes dans la foulée et celle de mon beauf  :D  


 
ya pas la boite de collectionneur, ya la carte, driver et cable.
 
pour payer ca, suffit d'avoir de l'argent, pour avoir de l'argent suffit de travailler, etc.. ya surement des riches ici non ? [:slowboy]

Reply

Marsh Posté le 15-01-2003 à 16:28:01    

oh surement mais s'ils le sont c'est qu'ils balancent pas leur blé  [:thesphax]

Reply

Marsh Posté le 15-01-2003 à 16:31:02    

[:rofl]

Reply

Marsh Posté le 15-01-2003 à 16:32:32    

Tu le vois le lien de ma signature ? C'est 40 apges d'achats et de ventes de 3DFx. Les prix du forum on connait en gros :d
 
Pour te donner une idée, j'ai payé mes deux Voodoo II Diamond 12mo en SLI... 35?. Et avec frais de port ! ;)  
 
Sans la boîte, en plus une des cartes 3DFx les plus courante, juste derrière la V2 8mo. :d

Reply

Marsh Posté le 15-01-2003 à 23:20:29    

Hr a écrit :

Tu le vois le lien de ma signature ? C'est 40 apges d'achats et de ventes de 3DFx. Les prix du forum on connait en gros :d
 
Pour te donner une idée, j'ai payé mes deux Voodoo II Diamond 12mo en SLI... 35?. Et avec frais de port ! ;)  
 
Sans la boîte, en plus une des cartes 3DFx les plus courante, juste derrière la V2 8mo. :d


 
ca t interesse une voodoo 6000 ? [:slowboy]

Reply

Marsh Posté le 16-01-2003 à 07:58:08    

:sleep:

Reply

Marsh Posté le 17-01-2003 à 14:13:48    

:bounce:

Reply

Marsh Posté le 18-01-2003 à 10:43:07    

motivaid ! [:slowboy]

Reply

Sujets relatifs:

Leave a Replay

Make sure you enter the(*)required information where indicate.HTML code is not allowed