ATI Radeon 9800 Pro AGP8X [EST][VDS][ECH] - Hardware - Achats & Ventes
Marsh Posté le 08-11-2009 à 01:41:58
ReplyMarsh Posté le 08-11-2009 à 13:22:34
merci pour ton offre je la garde de cote en attendant une autre offre
Marsh Posté le 09-11-2009 à 21:16:34
9800 Pro, mmh c'est vraiment vieux. Je dirais 30€ maximum mais ce n'est qu'une estimation, j'ai ça sur un de mes vieux PC et ça ne fait vraiment pas tourner grand chose ^^
Marsh Posté le 11-11-2009 à 01:29:31
galork a écrit : 9800 Pro, mmh c'est vraiment vieux. Je dirais 30€ maximum mais ce n'est qu'une estimation, j'ai ça sur un de mes vieux PC et ça ne fait vraiment pas tourner grand chose ^^ |
merci pour ton estimation
c'est peut etre vieux en tout cas farcry 1 et 2 fonctionne bien dessu
Marsh Posté le 07-11-2009 à 17:12:24
bonjour a tous
voila j'ai une ATI Radeon 9800 Pro avec un VGA silencer dessu a echanger en priorité contre une carte graphique PCIE en Fanless uniquement avec
128 Mo et 128bits minimum
merci de me faire une proposition alors pour limiter les frais vue que je suis sur la paille je prefere en MP paris et RP j'ai rien contre les autre forumeur mais j'ai pas d'argent pour les FDP
si non si vous avais une idee sur le prix de vente merci de me l'indiquer
Specifications
System Requirements
Radeon™ 9800 Pro of products requires connection to your PC's internal power supply for operation. Consult your system builder or OEM to ensure your system has an adequate power supply. Otherwise, ATI recommends a 300-Watt power supply or greater to ensure normal system operation where a number of other internal devices are installed.
Intel® Pentium® 4, AMD® Athlon® or higher with AGP 8X (0.8v), 4X (1.5V) or Universal AGP 3.0 bus configuration (8X/4X)
128MB of system memory
Graphics Technology
Radeon™ 9800 PRO
Memory Configuration
128MB => 256-bits DDR memory interface
Operating Systems Support
Windows® 7
Windows® VISTA
Windows® XP
Windows® 2000
Features
Eight parallel rendering pipelines
Four parallel geometry engines
256-bit DDR memory interface
AGP 8X support
SmartShader™ 2.1
Full support for Microsoft® DirectX® 9.0 programmable vertex and pixel shaders in hardware
2.0 Vertex Shaders support vertex programs up to 65,280 instructions with flow control
2.0 Pixel Shaders support up to 16 textures per rendering pass
New F-buffer technology supports pixel shader programs with unlimited instructions
128-bit, 64-bit & 32-bit per pixel floating point color formats
Multiple Render Target (MRT) support
Shadow volume rendering acceleration
Complete feature set also supported in OpenGL® via extensions
SmoothVision™ 2.1
2x/4x/6x full scene anti-aliasing modes
Adaptive algorithm with programmable sample patterns
2x/4x/8x/16x anisotropic filtering modes
Adaptive algorithm with bi-linear (performance) and tri-linear (quality) options
HyperZ™ III+
3-level Hierarchical Z-Buffer with early Z test
Lossless Z-Buffer compression (up to 24:1)
Fast Z-Buffer Clear
Z cache optimized for real-time shadow rendering
TruForm™ 2.0
2nd generation N-Patch higher order surface support
Discrete and continuous tessellation levels per polygon
Displacement mapping
VideoShader™
Seamless integration of pixel shaders with video
FullStream™ video de-blocking technology
Noise removal filtering for captured video
MPEG-2 decoding with motion compensation, iDCT and color space conversion
All-format DTV/HDTV decoding
YPrPb component output*
Adaptive de-interlacing and frame rate conversion
Dual integrated display controllers
Dual integrated 10-bit per channel 400 MHz DACs
Integrated 165 MHz TMDS transmitter (DVI 1.0 compliant)
Integrated TV Output support up to 1024x768 resolution
Windows® Logo Program compliant
Message édité par kfree le 08-11-2009 à 13:22:54